sobota, 15 marca 2014

Wywiad z Dampirką1310

Hello F-designers!
W dzisiejszym porannym poście (9:45 jest kiedy piszę to) przeprowadziłam wywiad z wszystkim nam znaną Dampirką1310. Uważam, że ma bardzo oryginalne projekty i świetnie cieniuje
Dosyć gadania, przejdźmy do rzeczy!



1. Od kiedy zaczęłaś projektować? Opowiedz swoją historię, jak to się zaczęło. 
Najpierw zaczęłam rysować. Namawiał mnie do rysowania mój dziadek i pewnego dnia zapisał mnie do Domu Kultury na zajęcia plastyczne. Chodziłam tam 2 lata. Zobaczyłam kiedyś reklamę magazynu TM. Bardzo spodobała mi się grafika więc postanowiłam ją kupić. Od tamtego czasu zaczęłam projektować :)
2. Jak zostałaś projektantką miesiąca? TOPModel wysłało ci formularz do wypełnienia?
Tak, pewnego dnia dostałam wiadomość na pw, że zostałam wybrana na projektantkę miesiąca, admin przesłał formularz i poprosił o wysłanie kilku zdjeć.
3. Większość osób uważa, że świetnie rysujesz. Czy to naturalny talent, czy dużo ćwiczysz?
Cóż... nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć :) Wszyscy w okół uważają, że to talent. Zawsze mi to powtarzali, nawet w przedszkolu, dlatego właśnie dziadek zapisała mnie do Domu Kultury. Ja jednak tak nie uważam :)
4. Skąd czerpiesz inspiracje?
Ze wszystkiego :) Nieraz zainspiruje mnie jakaś rzecz, osoba, wzór... a nieraz coś znienacka przyjdzie mi do głowy.
5. Jak zostałaś autorem bloga TM?
Admin ogłosił nabór redaktorek na forum. Ja jednak nie wchodzę na forum za często i o tym nie wiedziałam. Nie wiem czy się domyślił czy wiedział, że będę chciała wziąć w tym udział, ale ponieważ się nie zapisywałam dostałam specialne powiadomienie i prośbę na pw :)
6. Masz jakieś ulubione projektantki, które podziwiasz za talent? Jeśli tak, napisz ich nicki na top-modelki.com bądź lillalou.pl
Jest ich baaaardzo wiele... w zasadzie nie ma projektantki, której prace by mi sie nie podobały. Wszystkie rysujecie znakomicie!
7. Ulubiona praca... (podaj link)
Nie mam :)
8. Czy czasami prowadzisz bitwy z najlepszymi projektantkami? Zakładacie się o coś? Ktoś to ocenia?
Raczej nie... jeśli nie liczymy pojedynków na forum
9. Czy na koniec chcesz kogoś pozdrowić? 
Wszystkie użytkowniczki z TM!!!!!!!
Podstawowe dane:
Imię: Patrycja
Wiek: 16 lat
Mieszkam w...: Dzierżoniowie
Zainteresowania: projektowanie, rysowanie, malowanie, czytanie, prowadzenie bloga, japońskie style w modzie
Ulubiony kolor: pastelowy róż
Ulubiona potrawa: nie mam
Z TOPModel znam...: no oczywiście, że WSZYSTKOOOO!!!
Ulubiona muzyka: zazwyczaj słucham muzyki z filmów
Ulubiony artysta (np. projektant mody, piosenkarz, tancerz): za dużo żeby wymieniać :)
Ulubiony szkicownik: Glamour Special
Nienawidzę gdy....: ktoś kopiuje czyjeś projekty!!!!!
Ulubiony przedmiot: masz na myśli szkolny? Jeśli tak to plastyka oczywiście :)
Uwielbiam gdy...: mam wolny czas i mogę projektować albo czytać książki
Rodzeństwo: młodsza siostra Sara
Zwierzątko domowe: kot Błazenek i pies Lola
Blogi (prócz Princess Diaries):
W przyszłości chciałabym zostać...: jeszcze nie wiem... ale chyba projektantką mody :)
Lubię: wieeele rzeczy
Jestem dobra z... (prócz rysowanie): hmm... czytanie też się liczy :) Potrafię przeczytać 200 stron dziennie jeśli mi nikt nie przeszkadza... a tak poza tym to nie wiem
Kocham..: wszystko co jest różowe, kawaii, npankę, TOPModel, Lilla Lou, projektować, czytać i wiele, wiele więcej...
Moje ulubione projektantki to...(podaj nicki): wszystkie użytkowniczki TM!
Bloga założyłam: ok. 2 lata temu (chyba)
Największe zawstydzenie w życiu wywołało u mnie (opisz sytuację): eeee... nic nie przychodzi mi do głowy
Często jestem...: bardzo cicha, pomocna, tajemnicza
TOPModelowe nowości zza granicy dostarcza mi: aaaa... TAJEMNICA! :)
Chciałabym, aby...: spełniły się marzenia wszystkich użytkowniczek TM i moich fanek :)
Gdybym była Adminem TOPModel, zmieniłabym na stronie...: chyba nic... na razie wszystkio mi się podoba. Może dodałabym nowe opcje?
Teraz parę prac Dampirki1310:




















Uważam, że wszystkie prace są cuuudne <3 !
Mam nadzieję, że wywiad Wam się spodobał :)
Pozdrawiam gorąco,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz na temat, prosy ci, nie spamuj. :)